Επιστροφές - Ακυρώσεις

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση που κάνετε αγορές από απόσταση (πχ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://icare.gr/new/contact/ ή τηλεφωνικά στο (+30) 2310 383 583 εντός  5 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε. Σε περίπτωση που κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA, δεν παρέχεται γενικό τέτοιο δικαίωμα ούτε από την iCare International S.A.R.L., η οποία επιφυλάσσεται να εξετάσει όμως επιμέρους αιτήματα τέτοια.

Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν της παρτίδας ή με την ολοκλήρωση της τελευταίας παροχής σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Τέλος σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι αποθηκευμένο σε σταθερή βάση, η προθεσμία εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλετε το τίμημα. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν λογισμικό το οποίο ενεργοποιείται μετά από δοκιμαστική περίοδο για την οποία ενημερώνεται ο καταναλωτής και εντός της οποίας οφείλει είτε να υπαναχωρήσει ή να αποδεχθεί το προϊόν και το λογισμικό, δεν ισχύει η υπαναχώρηση αν παρέλθει ο χρόνος αυτός δοκιμαστικής ενεργοποίησης χωρίς να έχει ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινούργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα , τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού, το περιτύλιγμα σφράγισης των οποίων έχει ανοιχθεί. Ομοίως δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μνήμης RAM, το περιτύλιγμα των οποίων έχει ανοιχθεί.

Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα, γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του. Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων που παράγονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη («build-to-order»), δεδομένου ότι η παραγγελία αυτή αφορά σε σύμβαση έργου και όχι σε σύμβαση πώλησης.

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το αρμόδιο Τμήμα στο Τηλέφωνο Επικοινωνίας (+30) 2310 383 583.